دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند
نوشته شده توسط : تینا

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

در سراسر دنیا مقاصد گردشگری محبوب زیادی وجود دارند که به دلایل مختلف از جمله، غذای خوش طعم، چشم انداز های طبیعی بی نظیر، جاذبه های تاریخی مشهور، فرصت های عالی برای خریدن سوغاتی های منحصر به فرد، شهرت زیادی در بین گردشگران پیدا کرده اند. هر سال گردشگران زیادی از این مقصد ها دیدن می کنند و به همین دلیل این مکان ها در تمام طول سال شلوغ هستند. اگر به دنبال مکانی به دور از شلوغی هستید، با آژانس چهار فصل همراه باشید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مقاصد گردشگری فوق العاده ای آشنا کنیم که علاوه بر فضایی سرشار از آرامش، تجربه عالی برای ماجراجویی هستند. تور لحظه آخری استانبول

مقاصد گردشگری کم طرفدار: سنت وینسنت و گرنادین ها St. Vincent & the Grenadines

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

مجموعه جزایر سنت وینسنت و گرنادین ها St. Vincent & the Grenadines، یک مقصد گردشگری عالی برای افرادی است که به دنبال سواحل بکر و زیبا می گردند. این مکان در بین گردشگران هنور ناشناخته باقی مانده است و به همین دلیل فرصت خوبی می باشد که به این جزایر سفر کنید و با خیال راحت و دور از شلوغی، از شنا، غواصی و کوه نوردی و تپه نوردی در مسیر های بسیار زیبا لذت ببرید.  

مقاصد سفر کم طرفدار: فز Fes در مراکش

بسیاری از گردشگران در سفر خود به مراکش، فقط از پایتخت این کشور دیدن می کنند. در حالی که این کشور دارای مکان های دیدنی زیادی نیز می باشد که از چشم گردشگران دور مانده است. شهر فز، به عنوان پایتخت فرهنگی مراکش شناخته می شود. در خیابان های این شهر معماری قرون وسطایی به چشم می خورد. هم چنین در میدان این شهر، فستیوال های موسیقی متعددی برگزار می شود. اگر دوست دارید با فرهنگ و تاریخ کشور مراکش بیشتر آشنا شوید، حتما سری به این شهر بزنید. رزرو تور استانبول

مقاصد گردشگری کم طرفدار: مجمع الجزایر قمر یا کوموروس Comoros

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

مجمع الجزایر قمر یا کوموروس Comoros در نزدیکی سواحل شرق آفریقا واقع شده است. صنعت گردشگری در این جزایر هنوز توسعه نیافته و به همین دلیل گردشگران زیادی به این منطقه سفر نمی کنند. اما اگر به دنبال سواحل زیبا و خلوت می گردید، این جزایر بهترین گزینه می باشند. سفری منحصر به فرد و متفاوت را در این جزایر تجربه کنید.  

مقاصد سفر کم طرفدار: حمام های طبیعی میواتن Mývatn در ایسلند

ایسلند، یک مقصد گردشگری فوق العاده می باشد که به دلیل استخرهای پر از آب داغ در بین گردشگران شهرت زیادی پیدا کرده است. هم چنین به دلیل خاصیت درمانی که این آب ها دارند؛ هر سال گردشگران زیادی به این مناطق سفر می کنند و به همین خاطر در تمام طول سال شلوغ است. اگر به دنبال مکانی آرام برای استراحت می گردید، حمام های طبیعی میواتن Mývatn در شمال ایسلند، بهترین گزینه می باشد. این منطقه همان مزایای فوق العاده آب ها و گل های معدنی را به بازدید کنندگان ارائه می دهند؛ با این تفاوت که جمعیت کمتری در آنها وجود دارد.

مقاصد گردشگری کم طرفدار: ساحل پلایالیندا Playalinda Beach در فلوریدای آمریکا

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

اگر به دنبال سواحل زیبا در فلوریدا هستید و در عین حال دوست دارید که از شلوغی و هیاهو دور باشید، پیشنهاد ما، ساحل پلایالیندا Playalinda Beach می باشد. شما در این ساحل، می توانید در آرامش کامل  روی ماسه داغ قدم بزنید و از تنهایی خود لذت ببرید. هم چنین این ساحل مکان خوبی برای آفتاب گرفتن می باشد. آفر تور استانبول

مقاصد سفر کم طرفدار: لاپلند Lapland در فنلاند

بسیاری از افراد برای تماشای شفق قطبی، به لاپلند Lapland در کشور فنلاند، سفر می کنند. اما اگر به دنبال مکانی خلوت تر برای دیدن این نورهای شمالی می گردید، بهتر است به شمالی ترین نقطه لاپلند Lapland بروید. شما در این منطقه، علاوه بر لذت بردن از تماشای نور های شمالی، می توانید خورشید نیمه شب را نیز ببینید.

مقاصد گردشگری کم طرفدار: راجا آمپات Raja Ampat در اندونزی

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

راجا آمپات Raja Ampat در استان پاپوآی غربی در اندونزی قرار دارد و یک مکان عالی برای لذت بردن از جاذبه های طبیعی به شمار می رود. راجا آمپات از بیش از 1500 جزیره کوچک تر تشکیل شده است. در این جزایر، خبری از ترافیک و سر و صدا  نیست و به همین دلیل به مکانی ایده آلی برای دور ماندن از شلوغی شهر تبدیل شده است. هم چنین این منطقه زیستگاه بیش از 540 نوع مرجان و 1000 نوع ماهی مرجانی می باشد.

مقاصد سفر کم طرفدار: هامبورگ Hamburg در آلمان

اگر  دوست دارید، مدتی را دور از شلوغی شهر سپری کنید، شهر هامبورگ Hamburg در شمال آلمان، گزینه ایده آلی می باشد. در این شهر بندری، صد ها کانال آبی وجود دارد که می توانید از طریق قایق سواری، به گشت و گذار در شهر بپردازید. در سفر خود، حتما سری به دریاچه آلستر Alster Lake بزنید. اطراف این دریاچه، کافه های مختلف و مراکز خرید زیادی قرار دارند که پیشنهاد می کنیم حتما از آنها بازدید کنید.  

مقاصد گردشگری کم طرفدار: بوسنی و هرزگوین Bosnia and Herzegovina

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

بوسنی و هرزگوین در شبه جزیره بالکان واقع شده است. این کشور هنوز فرهنگ و آداب رسوم دیرینه خود را حفظ کرده است که مطمئنا تماشای زندگی آنها از نزدیک بسیار جالب می باشد. هم چنین زیبایی های این کشور هنور برای گردشگران ناشناخته باقی مانده است. تور استانبول نوروز 98

مقاصد سفر کم طرفدار: تووالو Tuvalu

تووالو Tuvalu یکی از کوچک ترین و دورافتاده ترین کشور های جهان محسوب می شود.  سفر به این کشور، فرصت خوبی است که از هیاهو و سواحل شلوغ دوری کرده و اوقاتی سرشار از آرامش را تجربه کنید. از جاذبه های این منطقه می توان به طبیعت بکر، دیواره های مرجانی فوق العاده، دریاچه های خیره کننده و جزیره های کوچک و بی سکنه  اشاره کرد.

مقاصد سفر کم طرفدار: لیختن اشتاین Liechtenstein

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

کشور لیختن اشتاین، یک مقصد ایده آل برای گذراندن تعطیلات می باشد.. این کشور، بین اتریش و سوئیس قرار دارد و بناهای تاریخی متعددی را در خود جای داده که هنوز پابرجا هستند. شما در این کشور، می توانید از قلعه های قرون وسطایی دیدن کرده و در مسیر های تپه نوردی و طبیعت این منطقه به گشت و گذار مشغول بشوید و از تماشای مناظر طبیعی و  آرام لذت ببرید.

مقاصد گردشگری کم طرفدار: بوکاس دل تورو Bocas del Toro در پاناما

اگر به جاذبه های طبیعی علاقه دارید، حتما سری به جزایر جادویی بوکاس دل تورو Bocas del Toro بزنید. این جزایر در نزدیکی سواحل شمالی کارائیب واقع شده اند. این جزایر شامل 9 جزیره اصلی، 52 جزیره مرجانی و هزاران جزیره کوچک می باشند. شما در این منطقه انتخاب های زیادی برای اقامت دارید؛ اقامتگاه های لوکس و کلبه های جنگلی هر کدام تجربه متفاوتی را برای شما رقم می زنند.

مقاصد گردشگری کم طرفدار: ناکسوس Naxos در یونان

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

یونان دارای بنا های تاریخی و مناظر خیره کننده بسیاری می باشد و به همین خاطر به یکی از پر بازدید ترین کشور های جهان تبدیل شده است. اگر دوست دارید با فرهنگ و تاریخ این کشور بیشتر آشنا بشوید و در عین حال از شلوغی شهر هم در امان باشید، پیشنهاد ما، جزیره کوچک ناکسوس Naxos می باشد. این جزیره در نزدیکی شهر آتن Athens و جزیره میکونوس Mykonos  واقع شده است. شما در این جزیره، می توانید از قدم زدن بر روی ماسه های سفید در فضایی آرام لذت ببرید. هم چنین از بناهای باستانی مربوط به دوره بیزانس نیز دیدن نمایید.

مقاصد سفر کم طرفدار: تیمور شرقی Timor-Leste

کشور کوچک تیمور شرقی Timor-Leste، نیمی از جزیره تیمور Timor در آسیای جنوب شرقی را تشکیل می دهد. این جزیره، به دلیل دیواره های مرجانی خارق العاده و مجسمه 27 متری کریستو ری دو دیلی Cristo Rei de Dili محبوبیت زیادی دارد اما با این حال گردشگران کمی به این کشور سفر می کنند. شما می توانید در این کشور در کمال آرامش به غواصی، کوه نوردی و ماجراجویی مشغول بشوید.

مقاصد گردشگری کم طرفدار: بونیر Bonaire

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

اگر به دنبال مکانی آرام و به دور از شلوغی شهر برای غواصی هستید، جزیره بوتیر بهترین انتخاب می باشد. این جزیره در نزدیکی سواحل ونزوئلا در کارائیب جنوبی واقع شده است. جزیره بونیر با اینکه دارای مکان های دیدنی بسیاری می باشد ولی هنوز در بین مقاصد پر طرفدار گردشگری قرار نگرفته است. اما با این وجود مکان عالی برای گذراندن یک تعطیلات آرامش بخش می باشد.

مقاصد سفر کم طرفدار: ایسلا موخرس Isla Mujeres در مکزیک

جزیره ایسلا موخرس Isla Mujeres در ایالت جنوبی کینتانا رو Quintana Roo قرار دارد  که هنوز برای بسیاری از افراد ناشناخته باقی مانده است. این جزیره، برای گردشگرانی که می خواهند در یک محیط خلوت و پر آرامش از آفتاب گرفتن لذت ببرند، یک مقصد ایده آل به شمار می رود. اگر عاشق غواصی هستید، پیشنهاد می کنیم سفری کوتاه به زیر آب داشته باشید و از تندیس های پنهان شده در اعماق دریا، دیدن نمایید.  

مقاصد سفر کم طرفدار: کریباتی Kiribati

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

جزایر کریباتی Kiribati با اینکه دارای جاذبه های فوق العاده ای می باشد، اما گردشگران کمی از آنها بازدید می کنند؛ به همین دلیل برای افرادی که به طبیعت بکر و دست نخورده علاقه دارند، یک مقصد گردشگری ایده آل به شمار می روند. کریباتی Kiribati از 33 جزیره مرجانی تشکیل شده و دارای آب و هوای فوق العاده ایی می باشد. این جزایر یک مکان عالی برای گذراندن تعطیلات هستند.

مقاصد گردشگری کم طرفدار: پاراکاس Paracas در پرو

شهر کوچک پاراکاس Paracas در سواحل غربی پرو قرار گرفته است. این شهر به دلیل سواحل بکر و دست نخورده شهرت زیادی دارد. هم چنین این سواحل، زیستگاه جانورانی از جمله شیر ها، پنگوئن ها و پلیکان ها می باشد. شهر پاراکاس بازدید کننده کمی دارد و به همین خاطر یک مقصد ایده آل برای کوه نوردی و تپه نوردی در فضایی سرشار از آرامش به شمار می رود. هم چنین این منطقه، یکی از بزرگ ترین بیابان های حفاظت شده در جهان را در خود جای داده که دیدن آن خالی از لطف نیست.  

مقاصد سفر کم طرفدار: مسیر اردن Jordan Trail در اردن

دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند

اگر به دنبال ماجراجویی و هیجان هستید، مطمئنا مسیر اردن Jordan Trail تجربه فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند. این مسیر ناشناخته 650 کیلومتر است و شما می توانید در طول این مسیر از تماشای چشم انداز های طبیعی فوق العاده کشور اردن و بناهای تاریخی لذت ببرند.

 

 
 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: دیدنی های جذابی که کمتر دیده شده اند,تور لحظه آخری استانبول,رزرو تور استانبول,آفر تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: